Wednesday, March 9, 2011

doakan diri ini..

Ya Allah terkadang aku terasa ingin lari jauh dari dunia ini..tak sanggup lagi mghadapi ujian darimu.betapa lemah diri ini untuk terus istiqamah.bantu diri ini ya tuhan.bantu ak mngingati dan bertambah mncintaiMu setiap waktuku..terkadang aku terasa amat jauh dariMu ya tuhan,ampunkan dosaku atas klalaian diriku sndiri..

Saidina Ali r.a ; "Sekiranya hatimu rosak, jangan bazirkan masamu untuk berdoa agar Allah perbaiki hatimu, sebaliknya berdoalah agar Allah tukarkn hatimu dengan hati yang baru".datanglah cahaya terang yg dapat mmberi aku jalan yang pasti..aku yakin setiap detik ,waktu Allah sentiasa bersama ak..kurniakn aku ptunjuk dan kekuatan utk mnjadi wanita yg solehah.amin.amin Ya Allah..


ps:dy,owg usaha jd terbaik ,insyaAllah..semoga besama di jannahNya.amin,,

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...