Monday, March 28, 2011

~ bilik ku syurga ku ~

Percayakah kamu suma bilik aku adalah bilik yang paling bersih...heeee...tolong la..medic nie..ktowng pembersih k...pe2x pon aku sayangkn bilik ak ni.. tp egt lah... “kebersihan itu separuh daripada iman”...bersih itu penting..seiring ngn sifat semula jadi kita..yg di jadi kn bersih..suci...dan hendak lah kita pulang kepada nya juga ngn keadaan suci...egt jd lah yang trbek...


 nie la bilik ku....heeee +_=


coe la..wktu nie x smpat nak kemas bilik..tgok la gmba blik aku nie..heee....macam dengan “tongkang pecah” heee...nie pe2x mcm binatang lyh hidup nie..lipas, tikus, ular pon boleh hidup...hahah.....xpe..nty dah ada isteri..isteri kita la yang kemas kan..btol x...??heee.......coe la...skunk cbuk nk final..nth la..aku cube je yg terbaik dlm suma bnda..doakn aku n dy juga ea...moga jd yg trbek dunia akhirat...cmne pon bilik ini x kan penah bersih..heeee....so patut ke letak bilik ku syurga ku or bilik ku tong sampah ku..heee~

3 comments:

  1. ya Allah.macam ni ka budak medic punya bilik.masayAllah

    ReplyDelete
  2. 2 dy....haha...awat x operate blik tu kasi lawa skitt...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...