Tuesday, April 19, 2011

~ Untuk Mu bakal Zaujah Ku Dunia Akhirat ~

"Perempuan yang ku KASIHI adalah pencinta Tuhannya yang mengalir cinta, takut dan harap yang menguasai perjalanan hidupnya setiap masa sehingga Dia memanggilnya. Perempuan yang aku RINDUI adalah perempuan yang di wajahnya terpancar sinar nur Ilahi lidahnya basah dengan zikrullah di sudut hati kecilnya sentiasa membesar Allah. Perempuan yang aku CINTAI yang menutup auratnya dari pandangan mata ajnabi kehormatan dirinya menjadi mahal nilainya biarpun namanya tidak terkenal di bumi tetapi di langit, ia disanjung tinggi. Perempuan yang aku SAYANGI bersyukur dengan apa yang ada yang bersabar dengan apa yang tiada cinta kepada hidup yang sederhana yang tidak bermata dunia. Perempuan yang aku SUKAI adalah sejuk mata memandang dek terlihat keluhuran akhlaknya menjadi sumber ketenangan jiwa bila hati bergelora. Perempuan yang aku IDAMI adalah yang mengingatkan hatiku kepada Ar-Rahman, Ar-Rahim bila rohku melupai janji pada Ilahi. Perempuan yang aku SANJUNGI menjadi dian pada dirinya sendiri menjadi pelita kepada bakal putera-puteriku untuk meneruskan perjuangan di kemudian hari semoga ... ..... perempuan yang selalu berada di dalam doaku adalah bakal... ... isteriku.


i really love u n need u..Ya Allah..guide us to the bouleverd..place us in the heaven together..Amin..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...